Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een nieuwe:

Medewerker Customer Service fulltime

Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een optimale klantbeleving bij het vervullen van een order. Samen met je team zorg je voor een correcte en vlotte afhandeling van orderaanvragen, quotes, inkoop bij onze leveranciers, klantvragen en klachten.

Taken

  • Het opmaken en verwerken van offertes en/of klantorders;
  • Eerste aanspreekpunt voor klanten per telefoon en email;
  • Actief bewaken en opvolgen van de overeengekomen afspraken;
  • Zorgen voor een accurate en tijdige verwerking van de aanvragen;
  • Opvragen van prijzen en levertijden bij de leveranciers;
  • Ondersteunen van logistiek en inkoop;
  • Controleren van de offertes en sales order op volledigheid en correctheid gegevens;
  • Opvolgen/uitvoeren van alle in gang gezette (commerciële) activiteiten en de administratieve verwerking ervan;
  • Beantwoorden van interne en externe vragen van klanten;
  • Beantwoorden en opvolgen van klachten;
  • Invoeren en opvolgen van klachten binnen het registratiesysteem.

Je bent verantwoordelijk voor

  • het operationele offerte en orderproces van de aan jouw gekoppelde klanten;
  • de juiste productinformatie en klantinformatie op de sales order;
  • interne en externe communicatie bij afwijkingen in de bestelling;
  • inbrengen van eigen initiatief en verbetervoorstellen;
  • proactief oppakken en opvolgen van procesmatige stappen bij afwijkingen in de offerte en/of de order;
  • juiste data in de ERP systemen betreffende verkoopparameters;
  • up to date blijven betreffende vakkennis;
  • goede samenwerking met collega's en de accountmanagers.

Profiel

  • Je hebt een MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring opgedaan in een Customer Service functie in een handelsbedrijf. Een laboratoriumachtergrond is een pré;
  • Je bent een volwaardig gesprekspartner voor je counterpart aan klantzijde en voor de (interne) klant;
  • Je kunt schakelen met verschillende niveaus en specialismen in organisaties en weet tijdig te escaleren;
  • Je hebt een sterk probleemoplossend vermogen, je ziet problemen als een uitdaging en laat activiteiten niet op zijn beloop;
  • Je bent assertief, accuraat, communicatief en organisatorisch sterk waarbij je graag de touwtjes in handen hebt;
  • Je bent een teamspeler met de nodige flexibiliteit, collegialiteit en positiviteit;
  • Je hebt kennis van ERP-systemen en procesflows;
  • Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent stressbestendig en weet hoofd- en bijzaken goed van elkaar te scheiden;
  • Woonachtig in de omgeving Huissen

Wij bieden

  • Een marktconform salaris
  • Leuk team binnen een platte organisatie met een professionele sfeer met een casual touch
  • Mogelijkheden om verder te ontwikkelen

Over Bio-Connect

Bio-Connect is een succesvol en dynamisch bedrijf uit Huissen (Gld.) dat gespecialiseerd is in de import en distributie van life science en diagnostics producten in Nederland, België en Luxemburg. Wij vormen de distributieschakel voor met name laboratoriumreagentia tussen buitenlandse fabrikanten en onderzoekers in de Benelux.
Bio-Connect is jouw keuze wanneer je deel wilt uitmaken van een professionele én informele organisatie, waarbij je jezelf en het bedrijf kan doorontwikkelen.

Spreekt deze functie jou aan? Stuur dan een sollicitatiebrief met CV naar onze Customer Service Manager Merel Manie via manie(at)bio-connect.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen via 026 - 326 4450.

Een assessment en social media screening kunnen deel uitmaken van de selectieprocedure.